Hi! I'm milesmaverick

If you are new to Linux or new to Sabayon Linux and just not sure where to post, here ya go. Post without fear of being told to RTFM :-)

Moderator: Moderators

Hi! I'm milesmaverick

Postby milesmaverick » Sun Jun 10, 2012 17:25

English: Hello, my name is Guilherme Moreira de Oliveira and I am 15 years old and I am a Linux user since last year, and I come from Linux Mint, and Sabayon attracted me for its beautiful ...

And hopefully help with this community as I can. I am Brazilian, and I keep a blog about Linux, the Descomplicando o Linux: http://descomplicandolinux.wordpress.com

As I think Brazil should have grotesque errors in my writing in English. I used Google Translator.

Hope I'm not bothering ...

Português: Olá, meu nome é Guilherme Moreira de Oliveira, tenho 15 anos de idade e sou usuário Linux desde do ano passado, e venho do Linux Mint, e o Sabayon me atraiu pela sua beleza...

e espero ajudar com essa comunidade como eu puder. Eu sou brasileiro, e mantenho um blog sobre Linux, o Descomplicando o Linux.

Como sou brasileiro acho que deve ter erros grotescos na minha escrita em inglês. Tenho usado o Google Tradutor

Espero não estar incomodando...
milesmaverick
Baby Hen

Re: Hi! I'm milesmaverick

Postby Fitzcarraldo » Sun Jun 10, 2012 18:15

Bem-vindo ao Sabayon Linux e aos foros, Guilherme.

Good to see another Linux user discovering SL. Also note that there is a Portuguese-language forum for SL too, although it is quieter than the English-language SL forums. Maybe you can help to change that!
Fitzcarraldo
Sagely Hen

Return to Beginners|Newbies Area