joost wrote:Sorry was me ontgaan dat het om KDE3 en oude Amarok ging.
Mjah het punt is, voorlopig stap ik echt nog niet over op KDE4, want in principe werkt KDE3.5 geweldig, van KDE4 ben ik niet onder de indruk dus waarom zou ik, toch?
Zelfde geldt al helemaal voor Amarok: 1.4 is top, heeft álles wat ik wil (ok, nou nog 'n soort van Milkdrop

) en ziet er strak uit, Amarok 2 is niet om aan te zien, nauwelijks te configureren en alleen al om die opgestart te krijgen (ik heb het tóch maar effe geprobeerd) was 'n hel. Kreeg er vervolgens geen geluid uit en heb dat toen ook maar opgegeven.
M'n systeem is echter 'n zootje, ik heb 's wat gezocht op *amarok* en zag van alles door elkaar van zowel kde3.5 als kde4, ik lees constant 'equo deptest, equo libtest', maar van de output begrijp ik geen ruk en ik kan d'r ook maar geen uitleg over vinden, en ik heb 't idee dat ik met elke equo update en world meer verniel dan goed doe.
Nog zoiets: als ik de helpfile goed begrepen heb, zou je met remove --deep toch óók de dependencies d'r weer uit moeten flikkeren? Of met --empty, weet ik 't, heb nog helemaal niet geslapen (dus graag ook geen geleuter over m'n taalgebruik, dat komt wel weer goed als ik gepit heb) en ben dus niet al te helder meer, heb ze allebei geprobeerd trouwens, maar hoe dan ook, 't werkt niet. Vraag ik om één app, installeertie vijf packages, remove ik die ene app (--deep of --empty dus), verwacht ik dat die andere vier ook opdonderen. Doen ze dus niet, en ik onthou natuurlijk nooit hoe die packages heten (knal vaak m'n terminal weer dicht, dus kon 't nu ook niet meer nagaan)
Las trouwens net bij 't zoeken op amarok.kde.org nog 'n mooie uitspraak van de maker zelf:
Amarok developer Mark Kretschmann says, "There are no more bugs in Amarok 1.4. It is perfect, like a lotus flower. In fact, we think we may cancel development on Amarok 2.0, as there is no point...you can't improve upon perfection."
EN ZO LEG UT 
Kut! Al tien uur...........pfffffffft ik ga mezelf maar 's naar de super slepen en kattevoer halen voor dat beest aan míj begint te knagen...