AmpLiF1eR wrote:mars wrote:joost wrote:Nou, dan negeer de 3.25 release maar, en neem de 3.20
Oh ja? ik heb het nog niet geprobeerd. zuigt het?
Nee, maar je moet iets meer 'fixen' na installatie (na multimedia streaming problemen bij firefox en opera (wat nog steeds niet gefixed is bij 3.25) moet nu ook Amarok gefixed worden na installatie in de 32 bit versie, in de 64 bit versie geldt ook nog steeds de streaming bugs in genoemde browsers maar daar crashed java meestal weer in in firefox en werkt zelfs niet in konqueror)
Kortom, volgens mij is 3.25 een beetje ge'rushed' dus ook ik ga terug naar 3.20 want ik heb liever zoveel mogelijk in orde als ik het 'live' wil draaien.
gr.
Amp
Klopt ja, ik had in 3.20 grote problemen met m'n netwerkkaart. Die zijn in 3.25 wel opgelost maar in het algemeen is het systeem zeer instabiel.
Heb nu Ubuntu weer geinstalleerd en dat is wel zeer stabiel, bovendien werkt nu alle hardware van mijn toshiba satelite A100-159 en sync mijn Palm treo 680 ook direct met evolution. Ook xgl en Beryl werken er via m'n ATI Radeon Mobility x1600.
Ik denk dat 3.25 idd wat te snel is uitgebracht, iets te veel kinderziektes.
Jeroen